Poznámky k analýze obtížnosti řešení úkolů subtestů Stanford-Binetova inteligenčního testu, 4.revize
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F99%3A00000985" target="_blank" >RIV/00216208:11410/99:00000985 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Poznámky k analýze obtížnosti řešení úkolů subtestů Stanford-Binetova inteligenčního testu, 4.revize
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá některými výsledky analýzy obtížnosti řešení úkolů subtestů Standford-Binetova inteligenčního testu, 4. revize. Byly zjištěny velké rozdíly v pořadí obtížnosti položek subtestů mezi souborem 126 dětí třetích tříd a americkou populacídětí srovnatelného věku.
Název v anglickém jazyce
Comments on the analysis of difficulty of items in the Stanford-Binet Intelligence Scale, Fourth Edition
Popis výsledku anglicky
This contribution deals with some results of the analysis of difficulty of items in the Standford-Binet Intelligence Scale,Fourth Edition. Many differencies in the order of difficulty of items of this scale were found between our sample of 126 children (3th grade) and the American population of children of the same age.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
1999
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Poslední desetiletí v českém a zahraničním pedagogickém výzkumu
ISBN
80-7041-531-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Název nakladatele
VŠP Hradec Králové, Pedagogická fakulta
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—