Pedagogický software a budoucí učitelé
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F99%3A00001034" target="_blank" >RIV/00216208:11410/99:00001034 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Pedagogický software a budoucí učitelé
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá problémy souvisejícími s vývojem výukových programů. V současné praxi nejsou obvykle uvažována teoretická východiska a často nejsou ani respektovány praktické požadavky kladené na výukové programy. jedna teorie návrhu výukových programů vychází z výukového dialogu, který lze znázornit orientovaným grafem s uvažováním zpětné vazby.
Název v anglickém jazyce
Educational Software and Future Teachers
Popis výsledku anglicky
Paper deals with problems concerning with educational software developing. There are many differences between theory and real praxis. Theoretical rules for programming system structure are often not accepted. One of good theoretical system for educational software developing is based on dialog between teacher and student. The dialog can be structured into oriented tree with feedback given.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
1999
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník mezinárodní konference MEDACTA'99 Škola a učitel' v treťom ticícročí.
ISBN
967746-4-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Název nakladatele
Slovdidac
Místo vydání
Nitra
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—