Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Teacher in the role of a student - a component of teacher training

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F99%3A00001078" target="_blank" >RIV/00216208:11410/99:00001078 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Teacher in the role of a student - a component of teacher training

  • Popis výsledku v původním jazyce

    One of the main objectives of teacher training is to determine the balance between theoretical and practical knowledge and skills. In the text we examine the aspects of the question "Shouls a future mathematics teacher meet, during his/her professional training, non-standard mathematical structures which he/she will never use in school practice?"

  • Název v anglickém jazyce

    Teacher in the role of a student - a component of teacher training

  • Popis výsledku anglicky

    One of the main objectives of teacher training is to determine the balance between theoretical and practical knowledge and skills. In the text we examine the aspects of the question "Shouls a future mathematics teacher meet, during his/her professional training, non-standard mathematical structures which he/she will never use in school practice?"

Klasifikace

  • Druh

    A - Audiovizuální tvorba

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F96%2F1186" target="_blank" >GA406/96/1186: Matematické vzdělávání 5-15letých žáků</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    1999

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

  • Místo vydání

    Praha

  • Název nakladatele resp. objednatele

    UK, Pedagigcká fakulta

  • Verze

  • Identifikační číslo nosiče