Teacher in the role of a student - a component of teacher training
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F99%3A00001078" target="_blank" >RIV/00216208:11410/99:00001078 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Teacher in the role of a student - a component of teacher training
Popis výsledku v původním jazyce
One of the main objectives of teacher training is to determine the balance between theoretical and practical knowledge and skills. In the text we examine the aspects of the question "Shouls a future mathematics teacher meet, during his/her professional training, non-standard mathematical structures which he/she will never use in school practice?"
Název v anglickém jazyce
Teacher in the role of a student - a component of teacher training
Popis výsledku anglicky
One of the main objectives of teacher training is to determine the balance between theoretical and practical knowledge and skills. In the text we examine the aspects of the question "Shouls a future mathematics teacher meet, during his/her professional training, non-standard mathematical structures which he/she will never use in school practice?"
Klasifikace
Druh
A - Audiovizuální tvorba
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F96%2F1186" target="_blank" >GA406/96/1186: Matematické vzdělávání 5-15letých žáků</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
1999
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
—
Místo vydání
Praha
Název nakladatele resp. objednatele
UK, Pedagigcká fakulta
Verze
—
Identifikační číslo nosiče
—