Vyšší odpovědnost, aktivita a sebehodnocení praktikantů - základ nového pojetí pedagogických praxí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11510%2F03%3A00006554" target="_blank" >RIV/00216208:11510/03:00006554 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vyšší odpovědnost, aktivita a sebehodnocení praktikantů - základ nového pojetí pedagogických praxí
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavním cílem výzkumu bylo ověřit vliv nově koncipovaných progresivních vyučovacích jednotek tělesné výchovy na žáky a praktikanty v podmínkách pedagogických praxí. Progresivní hodiny TV byly hodnoceny pozitivněji než habituální.
Název v anglickém jazyce
The higher responsibility, activity annd self evaluation of practicants - the basis for new conception of pedagogical practiceP/19/2001
Popis výsledku anglicky
The main aim of the research was to verify the influence of newly designed progressive physical education lessons on pupils and practising students during the course of student teaching. Progressive lessons were assessed in more positive way t
Klasifikace
Druh
V<sub>x</sub> - Nezařazeno - Výzkumná zpráva obsahující utajované informace (takový výsledek lze do RIV vložit pouze v případě, že zpráva obsahuje utajované informace a pole R12 = U), nebo souhrnná výzkumná zpráva
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Počet stran výsledku
34
Místo vydání
Olomouc
Název nakladatele resp. objednatele
Univerzita Palackého, Fakulta tělesné kultury
Verze
—