Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pedagogická praxe studentů tělesné výchovy v mezinárodním kontextu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F02%3A00000251" target="_blank" >RIV/61989592:15510/02:00000251 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Pedagogická praxe studentů tělesné výchovy v mezinárodním kontextu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V profesní přípravě učitelů telesné výchovy jedůležité, aby pojetí pedagogických praxí bylo v kontinuitě s preferovanými didaktickými koncepcemi. Hlavním cílem výzkumu proto bylo ověřit vliv nově koncipovaných progresivních vyučovacích jednotek tělesné výchovy na žáky a praktikanty v podmínkách vyučovacích praxí. Výzkumu se zúčastnilo na čtyřech vysokých školách (Katowice, Olomouc, Prešov a Wroclaw) celkem 239 praktikantů a 3220 žáků středních škol. Všichni praktikanti realizovali habilituální a progresivní vyučovací jednotky tělesné výchovy (s edukační intervenci ke zvýšení role žáka). Progresivní vyučovací jednotky byly hodnoceny žáky i praktikanty pozitivněji než habituální vyučovací jednotky.

  • Název v anglickém jazyce

    Student teaching of Physical education students within international context

  • Popis výsledku anglicky

    During professional preparation of pyhsical education teachers it is necessary to have the project of student teaching in agreement with preferred didactic conceptions. That is why the main aim of the research was to verify the influece of nexly designedprogressive physical education lessons on pupils and practising students during the course of student teaching. Totally, 239 practising studentss from four Universities (Kattowice, Olomouc, Prešov and Wroclaw) and 3220 secondary school pupils participated in thiss research. Each practising student realissed habitual and progressive Physical education lessons (education intervention aimed at increasing the pupil¨s role). Progressive lessons were assessed in more positive way than habitual lessons.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Česká kinantropologie

  • ISSN

    1211-9261

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    6

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    51-64

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus