Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití modelu SERVQUAL pro předpověď spokojenosti zákazníků v českých fitness centrech

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11510%2F13%3A10195339" target="_blank" >RIV/00216208:11510/13:10195339 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití modelu SERVQUAL pro předpověď spokojenosti zákazníků v českých fitness centrech

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tato studie má za cíl prozkoumat využitelnost SERVQUAL modelu pro předpověď spokojenosti zákazníků v oblasti fitness v České republice. Výzkumu se zúčastnilo 506 respondentů ze 7 fitness center. Kvalita služeb byla měřena SERVQUAL modelem, spokojenost byla měřena pomocí Oliverovy stupnice. Byly shromážděny dva soubory dat: první s cílem zjistit očekávání zákazníků, se kterým navštěvují své fitness centrum a druhý s cílem zjistit jejich vnímání kvality. Byl stanoven rozdíl naměřených hodnot a tyto výsledky byly následně použity k předpovědi spokojenosti zákazníků. Výsledky studie nepodporují využití SERVQUAL modelu pro předpověď spokojenosti zákazníků fitness center na území ČR. Výsledky ukazují na potřebu dalšího výzkumu faktorů, které určují spokojenost zákazníků v oblasti fitness v ČR.

  • Název v anglickém jazyce

    Using the SERVQUAL Model in Prediction of Customer Satisfaction in Czech Fitness Centres

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this study is to examine the applicability of the SERVQUAL model which predicts customer satisfaction in the area of fitness in the Czech Republic. 506 respondents from 7 fitness centres participated in the research. Service quality was measured by the SERVQUAL model, satisfaction was measured by the Oliver scale. Two files of data were gathered: the first with the aim to find out customer expectation with which customers attend their fitness centre and the second, with the aim to find out their quality perception. A difference of measured values was set and these results were subsequently used to predict customer satisfaction. The results of the study do not support the usage of the SERVQUAL model to predict customer satisfaction in fitnesscentres throughout the Czech Republic. The results indicate the need for another study of factors that determine customer satisfaction in the area of fitness in the Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Česká kinantropologie

  • ISSN

    1211-9261

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    17

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    84-94

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus