Pedagogické praxe v systému přípravy učitelů TV a jejich hodnocení studenty UK FTVS
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11510%2F14%3A10288396" target="_blank" >RIV/00216208:11510/14:10288396 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Pedagogické praxe v systému přípravy učitelů TV a jejich hodnocení studenty UK FTVS
Popis výsledku v původním jazyce
Pedagogické praxe jsou součástí a završením studia tělovýchovného pedagoga (učitele). Zde by si měl student ověřit, nacvičit, procvičit a prakticky osvojit využitelné učitelské kompetence, dovednosti, činnosti a chování. Pedagogická praxe představuje transformaci teoretických vědomostí a praktických dovedností osvojených v průběhu studia na UK FTVS do profesního chování a jednání tělovýchovného odborníka v konkrétních situacích práce s dětmi, mládeží či dospělými ve škole. Příspěvek se zaměřuje na tytosložky: - druhy praxí, úkoly jednotlivých typů praxí - obsahové zaměření praxí, fakultní učitelé a jejich edukace - hodnocení praxí studenty Vyhodnocené dotazování studentů přineslo názory ve smyslu hodnocení významu praxí, jejich rozsahu, obsahu, organizace apod.
Název v anglickém jazyce
TEACHING PRACTICE IN THE TRAINING OF P. E. TEACHERS AND THEIR EVALUATION BY CHARLES UNIVERSITY STUDENTS
Popis výsledku anglicky
Student teaching is important part of studying process of P.E. teacher preparation. In student teaching student would to practice and to acquire useful teaching competencies, skills, activities and behavior. Teaching practice is a transformation of theoretical knowledge and practical skills acquired during their studies in the UK FTVS to professional behavior and activities of the physical education specialist in concrete situations of work with children, youth and adults in the school. This paper focuses on the following elements: - Types of practice, tasks of different types of practice - Content of the practice, tutors and their education - Evaluation of practice by students Evaluated interviewing students brought their views in assessing the significance of sense experience, their scope, content, organization, etc. of the practices.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Česká kinantropologie
ISSN
1211-9261
e-ISSN
—
Svazek periodika
18
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
73-79
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—