Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pedagogické praxe v systému přípravy učitelů TV a jejich hodnocení studenty UK FTVS

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11510%2F14%3A10288396" target="_blank" >RIV/00216208:11510/14:10288396 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Pedagogické praxe v systému přípravy učitelů TV a jejich hodnocení studenty UK FTVS

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pedagogické praxe jsou součástí a završením studia tělovýchovného pedagoga (učitele). Zde by si měl student ověřit, nacvičit, procvičit a prakticky osvojit využitelné učitelské kompetence, dovednosti, činnosti a chování. Pedagogická praxe představuje transformaci teoretických vědomostí a praktických dovedností osvojených v průběhu studia na UK FTVS do profesního chování a jednání tělovýchovného odborníka v konkrétních situacích práce s dětmi, mládeží či dospělými ve škole. Příspěvek se zaměřuje na tytosložky: - druhy praxí, úkoly jednotlivých typů praxí - obsahové zaměření praxí, fakultní učitelé a jejich edukace - hodnocení praxí studenty Vyhodnocené dotazování studentů přineslo názory ve smyslu hodnocení významu praxí, jejich rozsahu, obsahu, organizace apod.

  • Název v anglickém jazyce

    TEACHING PRACTICE IN THE TRAINING OF P. E. TEACHERS AND THEIR EVALUATION BY CHARLES UNIVERSITY STUDENTS

  • Popis výsledku anglicky

    Student teaching is important part of studying process of P.E. teacher preparation. In student teaching student would to practice and to acquire useful teaching competencies, skills, activities and behavior. Teaching practice is a transformation of theoretical knowledge and practical skills acquired during their studies in the UK FTVS to professional behavior and activities of the physical education specialist in concrete situations of work with children, youth and adults in the school. This paper focuses on the following elements: - Types of practice, tasks of different types of practice - Content of the practice, tutors and their education - Evaluation of practice by students Evaluated interviewing students brought their views in assessing the significance of sense experience, their scope, content, organization, etc. of the practices.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Česká kinantropologie

  • ISSN

    1211-9261

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    18

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    73-79

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus