Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výluka prezenční výuky během pandemie covid-19: odhad neviditelných ekonomických ztrát

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11640%2F21%3A00543361" target="_blank" >RIV/00216208:11640/21:00543361 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/67985998:_____/21:00543347

  • Výsledek na webu

    <a href="https://idea.cerge-ei.cz/files/IDEA_Studie_2_2021_Vyluka_prezencni_vyuky/files/extfile/IDEA_Studie_2_2021_Vyluka_prezencni_vyuky.pdf" target="_blank" >https://idea.cerge-ei.cz/files/IDEA_Studie_2_2021_Vyluka_prezencni_vyuky/files/extfile/IDEA_Studie_2_2021_Vyluka_prezencni_vyuky.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výluka prezenční výuky během pandemie covid-19: odhad neviditelných ekonomických ztrát

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Studie dopadů dávnějších školních výluk, školních absencí a již i několik zahraničních dopadových studií z období pandemie covid-19 ukazují, že výluka prezenční výuky způsobená pandemií bude mít i v Česku výrazné negativní dopady na vzdělávací výsledky žáků a zvýšení vzdělanostních nerovností. Snížená úroveň vzdělání se velmi pravděpodobně promítne i do budoucích výdělků současných žáků a studentů, a to po dlouhé dekády jejich produktivního života.

  • Název v anglickém jazyce

    The gap of in-person teaching during the Covid-19 pandemic: estimation of invisible economic losses

  • Popis výsledku anglicky

    Studies of the impact of school closures and school absences as well as impact studies already carried out abroad into the Covid-19 pandemic period all show, that the gap in in-person teaching caused by the pandemic will have a substantial negative impact on pupils' educational outcomes and will increase educational inequalities. The loss of learning will very likely lower the future earnings of current pupils and students for decades of their productive life.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50202 - Applied Economics, Econometrics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TP01010040" target="_blank" >TP01010040: Podpora procesu komercializace výsledků výzkumu a vývoje na Univerzitě Karlově II</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů