Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Je možná integrace? Případová studie českého environmentálního vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11690%2F05%3A00011028" target="_blank" >RIV/00216208:11690/05:00011028 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Je možná integrace? Případová studie českého environmentálního vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek podává přehled rozvoj českých environmentálně orientovaných vzdělávacích konceptů s ohledem na posun od systémových teorií k současnému stavu, který je charakterizován diskurzivními přístupy, uplatněním postmoderních principů a teorií komunikace,a to s ohledem na možnou diverzitu myšlení a demokratický dialog.

  • Název v anglickém jazyce

    Is Integration Possible? Czech Environmental Education Case Study

  • Popis výsledku anglicky

    The article shortly sums up development of the Czech environmental education. Certainties related to policy imperatives and enframed by concepts of modernity are explored and compared with possibilities opened by postmodern thinking. Interpretation of complex disciplinary interrelationships as an implication (and also affirmation) of general system theory is being explored. In this regard, environmental education grounded by holism as a philosophical perspective is challenged with respect to its totalitarian temptations. Principles of disciplinary integration involving ecological principles are set against implications of communication theories and their focus on diversity. In education, new perspectives of ?boundary work? in the context of curricula are opened by recent postmodern frames of thinking.

Klasifikace

  • Druh

    A - Audiovizuální tvorba

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

  • Místo vydání

  • Název nakladatele resp. objednatele

  • Verze

  • Identifikační číslo nosiče