Metodické listy: Odpovědná spotřeba a životní styl. Soubor lekcí do výuky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11690%2F21%3A10442889" target="_blank" >RIV/00216208:11690/21:10442889 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://odpovednaspotreba.cz/metodicke-listy/" target="_blank" >http://odpovednaspotreba.cz/metodicke-listy/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Metodické listy: Odpovědná spotřeba a životní styl. Soubor lekcí do výuky
Popis výsledku v původním jazyce
Metodické listy jsou ucelený systémem lekcí pro všechny výukové stupně škol (MŠ, I. a II. stupeň ZŠ a SŠ). Nabízejí možnost, jak mladé lidi vést k uvědomování si důsledků svého spotřebitelského chování, jak u nich probudit ochotu a chuť být součástí celku a uskutečňovat změny. Konkrétně pomohou mladým lidem uvědomit si důsledky svého spotřebitelského chování, probudí v nich ochotu a chuť součástí celku a uskutečňovat změny; pedagogům dodají návod, jak téma odpovědné spotřeby zařadit do výuky, ukáží jaké možnosti a přístupy využít ve výuce, aby měla co největší dopad na změnu chování a postojů mladých lidí.
Název v anglickém jazyce
Methodological sheets: Responsible consumption and lifestyle. A set of lessons for teaching
Popis výsledku anglicky
The methodical materials are a comprehensive system of lessons for all levels of schools (kindergarten, first and second level of primary and secondary schools). They offer the opportunity to make young people aware of the consequences of their consumer behaviour, to awaken their willingness and desire to be part of the whole and to make changes. Specifically, they will help young people to become aware of the consequences of their consumer behaviour, to awaken their willingness and desire to be part of the whole and to make changes; they will provide teachers with guidance on how to integrate responsible consumption into the curriculum, and they will show what options and approaches to use in teaching to have the greatest impact on changing young people's behaviour and attitudes.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TL01000117" target="_blank" >TL01000117: Odpovědná spotřeba - podklady pro vzdělávání k udržitelnému životnímu stylu</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů