Metaphorik, Persuasion, Evaluation
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F04%3A00029002" target="_blank" >RIV/00216224:14210/04:00029002 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
němčina
Název v původním jazyce
Metaphorik Überzeugungskraft Bewertung
Popis výsledku v původním jazyce
Der Artikel behandelt die Problematik der Metaphern, der Persuasion und der Bewertung in den Sachtexten aus Internet-seiten und Publizistik aus dem Bereich der Krankheitsversicherungen und des Gesundheitswesens. Im theoretischen Teil wird die problematikder Metaphorik, der Persuasion und Evaluation behandelt, im praktischen werden konkrete Belege analysiert.
Název v anglickém jazyce
Metaphorik, Persuasion, Evaluation
Popis výsledku anglicky
The article deals with problems of metaphors, persuasion and avaluation in non-fictional discourse of internet-sides and journalism of the domain of health insurance and health service. Thera are discussed metaphoric, persuasion and evaluation in the theoretical part, and there are analysed concrete language examples in the practical part.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA405%2F02%2F0349" target="_blank" >GA405/02/0349: Kontrastivní studium věcných textů</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
80-210-3499-8
Počet stran knihy
200
Název nakladatele
FF MU
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS knihy
—