Výrazové prostředky persvaze v psané církevní publicistice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17250%2F05%3A00000020" target="_blank" >RIV/61988987:17250/05:00000020 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výrazové prostředky persvaze v psané církevní publicistice
Popis výsledku v původním jazyce
Persvazi působí nové metaforické výrazy, neočekávané metafory, přirovnání, přísloví a jejich modifikace, expresivita vč. kontextové, četný výskyt uvozovek.
Název v anglickém jazyce
Linguistic means of influence in written religious journalism
Popis výsledku anglicky
The persuasive effect of linguistic devices applies mainly to new metaphorical expressions, unexpected metaphors, similes and other proverbs and their modifications, means of expressivity, unusual usage of expressions from other spheres of communication,and frequent occurrences of persuasive quotations.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA405%2F03%2F0547" target="_blank" >GA405/03/0547: Specifika komunikace v českém církevním prostředí (sociolingvistický pohled)</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Metody a prostředky přesvědčování v masových médiích
ISBN
80-7368-100-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
131-135
Název nakladatele
Ostravská univerzita v Ostravě, Filozofická fakulta
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Ostrava
Datum konání akce
1. 1. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—