Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Some Considerations on the Pragmatic Analysis of Advertising Texts

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F04%3A00030759" target="_blank" >RIV/00216224:14210/04:00030759 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    španělština

  • Název v původním jazyce

    Algunas consideraciones sobre el análisis pragmático de los textos publicitarios

  • Popis výsledku v původním jazyce

    En este artículo se estudian los posibles enfoques para un análisis pragmático de los textos publicitarios. La mejor solución parece ser una combinación del análisis tradicional por niveles lingüísticos con la dimensión pragmática. De este modo se mantiene el carácter sistemático del método tradicional, y al mismo tiempo es posible investigar qué papel desempeńan los diferentes elementos lingüísticos en la finalidad persuasiva de los mensajes publicitarios.

  • Název v anglickém jazyce

    Some Considerations on the Pragmatic Analysis of Advertising Texts

  • Popis výsledku anglicky

    This paper examines the different approaches to the pragmatic analysis of the advertising texts. The best solution seems to be the combination of the traditional analysis of linguistic levels and the pragmatic dimension. In this way it is possible to maintain the systematic character of the traditional method and at the same time investigate the role of the different linguistic elements in the persuasive function of the advertising messages.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Études Romanes de Brno

  • ISSN

    0231-7532

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    L 25

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus