The Language and the Consumer Society. The Influence of the Social-Cultural Values on the Vocabulary of the Advertising Texts
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F05%3A00031389" target="_blank" >RIV/00216224:14210/05:00031389 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
španělština
Název v původním jazyce
Lengua y sociedad de consumo. La influencia de los valores socio-culturales en el léxico de los anuncios publicitarios
Popis výsledku v původním jazyce
El presente artículo representa un intento de elaborar una clasificación detallada de los valores socio-culturales utilizados para connotar positivamente los productos ofrecidos mediante la publicidad. Como punto de salida nos sirvió la clasificación deA.Ferraz Martínez, que fue complementada por algunos nuevos conceptos e ilustrada con ejemplos concretos de anuncios impresos espańoles.
Název v anglickém jazyce
The Language and the Consumer Society. The Influence of the Social-Cultural Values on the Vocabulary of the Advertising Texts
Popis výsledku anglicky
This paper focuses on a possible detailed classification of the social-cultural values which serve as positive connotation of the advertised products. The starting point is the A.Ferraz Martínez's classification, complemented with some new categories andillustrated with examples from Spanish printed advertisement.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Études Romanes de Brno
ISSN
0231-7532
e-ISSN
—
Svazek periodika
L 26
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—