Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Impact of English Teacher's Referential Questions on University Students.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F07%3A00054571" target="_blank" >RIV/00216224:14210/07:00054571 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Impact of English Teacher's Referential Questions on University Students.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Asking questions in the language classroom is one of the most essential teaching tools, therefore teaches use questions quite frequently during their lessons. The importance of referential questions, which are often referred to as ?genuine or real? questions, lies in the fact that they have a very positive influence on the learning process. The qualitative study reported here shows that the impact of referential questions on university students can be characterised as constructive (i.e. effective and creative), leading to constructive conversation in the language seminars.

  • Název v anglickém jazyce

    The Impact of English Teacher's Referential Questions on University Students.

  • Popis výsledku anglicky

    Asking questions in the language classroom is one of the most essential teaching tools, therefore teaches use questions quite frequently during their lessons. The importance of referential questions, which are often referred to as ?genuine or real? questions, lies in the fact that they have a very positive influence on the learning process. The qualitative study reported here shows that the impact of referential questions on university students can be characterised as constructive (i.e. effective and creative), leading to constructive conversation in the language seminars.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    TRANSCOM 2007

  • ISBN

    978-80-8070-697-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    108

  • Strana od-do

    93-96

  • Název nakladatele

    Žilinská univerzita

  • Místo vydání

    Žilina

  • Místo konání akce

    Žilina

  • Datum konání akce

    1. 1. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku