ICT a život dnešních dospělých (pohledem empirického výzkumu)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F08%3A00025424" target="_blank" >RIV/00216224:14210/08:00025424 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
ICT a život dnešních dospělých (pohledem empirického výzkumu)
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je jedním z výstupů výzkumného projektu Vzdělávání dospělých v různých fázích životního cyklu: priority, příležitosti a možnosti rozvoje (registrační číslo projektu 1J 017/04-DP2, projekt podporovaný MPSV ČR). Jedna z oblastí výzkumu se soustřeďuje na roli informačních a komunikačních technologií (ICT) v osobním i profesním životě dospělých v ČR. V dotazníkovém šetření jsme identifikovali několik skupin dospělých podle toho, jak se respondenti charakterizovali ve vztahu k využívání počítačů, resp. ICT. V příspěvku se zaměřím na popis těchto skupin a také např. na to, zda se zmíněné skupiny respondentů zúčastnily v poslední době nějaké vzdělávací akce a zda můžeme identifikovat rozdíly mezi těmito skupinami v účasti na vzdělávacích aktivitách.
Název v anglickém jazyce
ICT and lives of present-day adults (as seen through empirical research)
Popis výsledku anglicky
The paper is one of the outputs of research project Adult education at various stages of the life cycle: priorities, opportunities and possible development (project no. 1J 017/04-DP2, supported by the Ministry of Labour and Social Affairs of the Czech Republic). One of the parts of the project concentrates on the role of information and communication technologies (ICT) in private and professional lives of adults in the Czech Republic. We used a questionnaire survey to identify several groups of adults depending on how the respondents characterized themselves with respect to computer/ICT use. The paper will focus on whether respondents categorized within the above-mentioned groups had recently participated in an educational event and whether differencesbetween these groups as to participation in educational events can be identified.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/1J017%2F04-DP2" target="_blank" >1J017/04-DP2: Vzdělávání dospělých v různých fázích životního cyklu: priority, příležitosti a možnosti rozvoje</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aeducafestival 2007. Festival vzdělávání dospělých AEDUCA 2007 sborník příspěvků z odborných konferencí.
ISBN
978-80-244-1907-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Univerzita Palackého v Olomouci
Datum konání akce
1. 1. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—