Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Some Considerations on the Language of Wine Advertisements in Spanish

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F09%3A00037099" target="_blank" >RIV/00216224:14210/09:00037099 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    španělština

  • Název v původním jazyce

    Algunas particularidades del lenguaje publicitario en los anuncios de vinos

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Este artículo examina algunas particularidades del lenguaje de los anuncios de vinos espańoles (con especial atención al léxico de estos textos) desde el punto de vista de los recursos lingüísticos utilizados en la publicidad para connotación positiva (se trata, por ejemplo, del vocabulario relacionado con conceptos tales como modernidad, tradición, distinción, etc.). De este análisis resulta que a pesar de que el vino es una bebida cultural con tradición milenaria, la estrategia de los anuncios espańoles consiste a menudo en una unión aparentemente paradójica de la tradición y la innovación, que puede ser explicada por la evolución específica del sector vitivinícola espańol en los últimos decenios: por un lado está el desarrollo de nuevas tecnologías,y por el otro, el afán por conservar el legado de los procedimientos tradicionales.

  • Název v anglickém jazyce

    Some Considerations on the Language of Wine Advertisements in Spanish

  • Popis výsledku anglicky

    This paper examines some characteristics of the advertising language in wine commercials in Spanish with special regard to the vocabulary of these texts from the point of view of the linguistic means used for positive connotation in advertising (expressions related to the concepts of modernity, tradition, etc.). The results of the investigation show that despite the millenary tradition of wine production, the advertising strategy often consist in an apparently paradoxical conjunction of tradition and innovation, which can be explained by the specific evolution of Spanish viniculture in the last decades and the development of new technologies in combination with the traditional wine production methods.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Víno jako multikulturní fenomén

  • ISBN

    978-80-87273-01-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Filozofická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    23. 4. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku