Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vysokoškolské studium v éře sociálních sítí (pohledem studentů)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F10%3A00046382" target="_blank" >RIV/00216224:14210/10:00046382 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vysokoškolské studium v éře sociálních sítí (pohledem studentů)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je výstupem výzkumného projektu, který si klade za cíl poznat proces učení současné generace studentů na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity (MU), přičemž se zaměřuje na využívání různých prostředků ICT při studiu. Autor se soustředí na výhody i nevýhody využívání různých technologií při studiu. Dále se věnuje sociálním sítím a virtuálním komunitám. Ukáže na konkrétním případě tzv. digitálního studenta, který je příkladem toho, jak si studenti přizpůsobují nástroje ICT a elektronické materiály svým potřebám či učebním stylům a vytvářejí si tak svoje vlastní digitální učební prostředí.

  • Název v anglickém jazyce

    Tertiary education in the era of social networking (through students` eyes)

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is an output from a research project whose objective is to understand the process of learning among the current generation of students in the Faculty of Arts, MU, focusing on the use of ICT tools. The research has been undertaken in Masaryk University, with support from the Grant Foundation of the Dean of Faculty of Arts. It also focuses on which specific ICT tools and learning sources students use in their study, which of them they prefer and why. Rather than limiting itself to the use of university online systems, the research will strive to uncover the role played by web 2.0 services.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2010

  • ISBN

    978-80-7435-067-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Gaudeamus, Univerzita Hradec Králové

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku