Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Influence of Project-Based Learning in Subject Information and Communication technology on Subjective Perception of academic achievement of High School Students

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F13%3A43927881" target="_blank" >RIV/49777513:23420/13:43927881 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://search.proquest.com/docview/1440877114/fulltextPDF/E93840F8B47A4A53PQ/1?accountid=14965" target="_blank" >http://search.proquest.com/docview/1440877114/fulltextPDF/E93840F8B47A4A53PQ/1?accountid=14965</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.12753/2066-026X-13-162" target="_blank" >10.12753/2066-026X-13-162</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Influence of Project-Based Learning in Subject Information and Communication technology on Subjective Perception of academic achievement of High School Students

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article describes the research held in 2011 in the Faculty of Education at University of West Bohemia in Pilsen. The research is focused on conducting a survey of the influence of project-based learning in IT on student's perception of success in this particular subject. The target group are high school students. The described research is a part of the wider research concept which identifies potential of project-based learning in ICT.

  • Název v anglickém jazyce

    Influence of Project-Based Learning in Subject Information and Communication technology on Subjective Perception of academic achievement of High School Students

  • Popis výsledku anglicky

    The article describes the research held in 2011 in the Faculty of Education at University of West Bohemia in Pilsen. The research is focused on conducting a survey of the influence of project-based learning in IT on student's perception of success in this particular subject. The target group are high school students. The described research is a part of the wider research concept which identifies potential of project-based learning in ICT.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    eLearning and Software for Education : QUALITY AND EFFICIENCY IN E-LEARNING, VOL 2

  • ISBN

  • ISSN

    2066-026X

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    332-338

  • Název nakladatele

    'Carol I' National Defence University Publishing House

  • Místo vydání

    Bucharest

  • Místo konání akce

    Bucharest, ROMANIA

  • Datum konání akce

    25. 4. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000328100100053