Influence of Project-Based Learning in Subject Information and Communication technology on Subjective Perception of academic achievement of High School Students
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F13%3A43927881" target="_blank" >RIV/49777513:23420/13:43927881 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://search.proquest.com/docview/1440877114/fulltextPDF/E93840F8B47A4A53PQ/1?accountid=14965" target="_blank" >http://search.proquest.com/docview/1440877114/fulltextPDF/E93840F8B47A4A53PQ/1?accountid=14965</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.12753/2066-026X-13-162" target="_blank" >10.12753/2066-026X-13-162</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Influence of Project-Based Learning in Subject Information and Communication technology on Subjective Perception of academic achievement of High School Students
Popis výsledku v původním jazyce
The article describes the research held in 2011 in the Faculty of Education at University of West Bohemia in Pilsen. The research is focused on conducting a survey of the influence of project-based learning in IT on student's perception of success in this particular subject. The target group are high school students. The described research is a part of the wider research concept which identifies potential of project-based learning in ICT.
Název v anglickém jazyce
Influence of Project-Based Learning in Subject Information and Communication technology on Subjective Perception of academic achievement of High School Students
Popis výsledku anglicky
The article describes the research held in 2011 in the Faculty of Education at University of West Bohemia in Pilsen. The research is focused on conducting a survey of the influence of project-based learning in IT on student's perception of success in this particular subject. The target group are high school students. The described research is a part of the wider research concept which identifies potential of project-based learning in ICT.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
eLearning and Software for Education : QUALITY AND EFFICIENCY IN E-LEARNING, VOL 2
ISBN
—
ISSN
2066-026X
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
332-338
Název nakladatele
'Carol I' National Defence University Publishing House
Místo vydání
Bucharest
Místo konání akce
Bucharest, ROMANIA
Datum konání akce
25. 4. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
000328100100053