Vstup ICT do kultury vysoké školy pohledem studentů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F11%3A00049957" target="_blank" >RIV/00216224:14210/11:00049957 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vstup ICT do kultury vysoké školy pohledem studentů
Popis výsledku v původním jazyce
ICT představují vlivnou dimenzi kultury školy a cílem mého příspěvku je přinést empiricky podložené zjištění o jejich působení a vlivu pohledem samotných studentů. Předpokládám, že způsob využití ovlivňuje průběh studia a má souvislost s dalšími částmi kultury školy.
Název v anglickém jazyce
ICT in Tertiary Education from the students´point of view
Popis výsledku anglicky
ICT is an influential dimension of the school culture. The aim of my contribution is to identify empirical findings about ICT influence and effects from the students point of view. I suppouse that it can influence their course of study and is in connection with other dimensions of the school culture.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GD406%2F09%2FH040" target="_blank" >GD406/09/H040: Škola: výzkum vnitřních procesů a vnějších podmínek jejího fungování</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů