Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

ICT v terciárním vzdělávání pohledem studentů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F11%3A00050549" target="_blank" >RIV/00216224:14210/11:00050549 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-89" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-89</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-89" target="_blank" >10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-89</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    ICT v terciárním vzdělávání pohledem studentů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    ICT představují vlivnou dimenzi chodu vysoké školy a cílem mého příspěvku je přinést empiricky podložené zjištění o jejich působení a vlivu pohledem samotných studentů. Předpokládám, že způsob využití ovlivňuje průběh studia a má souvislost s dalšími částmi kultury školy.

  • Název v anglickém jazyce

    ICT in Tertiary Education from the Students´ Point of View

  • Popis výsledku anglicky

    ICT is an influential dimension of the school culture. The aim of my contribution is to identify empirical findings about ICT influence and effects from the students point of view. I suppouse that it can influence their course of study and is in connection with other dimensions of the school culture.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GD406%2F09%2FH040" target="_blank" >GD406/09/H040: Škola: výzkum vnitřních procesů a vnějších podmínek jejího fungování</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Sborník příspěvků z 19. výroční konference ČAPV

  • ISBN

    978-80-210-5774-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    494-499

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku