Vzdělávání ve 3D virtuálním vzdělávacím prostředí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F11%3A00056123" target="_blank" >RIV/00216224:14210/11:00056123 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/00216208:11210/11:10129522
Výsledek na webu
<a href="http://pro.inflow.cz/vzdelavani-ve-3d-virtualnim-vzdelavacim-prostredi" target="_blank" >http://pro.inflow.cz/vzdelavani-ve-3d-virtualnim-vzdelavacim-prostredi</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vzdělávání ve 3D virtuálním vzdělávacím prostředí
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek představuje prostředí MUVE (Multi-user virtual environment) jako nástroj pro vzdělávání. Podobně jako virtuální vzdělávací prostředí (např. Moodle nebo Blackboard) přináší také platforma MUVE jisté pozitivní aspekty do procesu vzdělávání. Tytovznikají díky trojrozměrnému charakteru prostředí MUVE. Práce definuje 3D virtuální vzdělávací prostředí, představuje jednotlivé vzdělávací aktivity (Archetypy), které je možné v tomto prostředí realizovat, a uvádí příklady a specifické prostředí.
Název v anglickém jazyce
Education within 3D virtual learning environment
Popis výsledku anglicky
Paper presents MUVE (Multi-user virtual environment) as an environment which brings some positive aspects into education activities. It could be similar to other virtual learning environments such are learning management systems (for example Moodle or Blackboard). These added positive aspects emerge due to three-dimensional character of MUVE. The paper defines 3D virtual learning environment based on MUVE and presents educational archetypes, which could be used as educational activities. Author also presents examples of specific 3D virtual learning environment.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AF - Dokumentace, knihovnictví, práce s informacemi
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
ProInflow Časopis pro informační vědy
ISSN
1804-2406
e-ISSN
—
Svazek periodika
2011
Číslo periodika v rámci svazku
—
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
50-62
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—