Teachers in the role of internal mentors on the path to professional learning community
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F12%3A00061680" target="_blank" >RIV/00216224:14210/12:00061680 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Teachers in the role of internal mentors on the path to professional learning community
Popis výsledku v původním jazyce
The paper contains the results of the first phase of the research, which is the part of a dissertation project - Mentoring as a support continuing professional development of teachers in primary school. There are presented categories about the first phase system of mentoring in the specific school. System of mentoring is realized as internal mentoring teachers in the school and we can there identify some of the typical characteristics of the professional learning community.
Název v anglickém jazyce
Teachers in the role of internal mentors on the path to professional learning community
Popis výsledku anglicky
The paper contains the results of the first phase of the research, which is the part of a dissertation project - Mentoring as a support continuing professional development of teachers in primary school. There are presented categories about the first phase system of mentoring in the specific school. System of mentoring is realized as internal mentoring teachers in the school and we can there identify some of the typical characteristics of the professional learning community.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů