Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zlá mediální studia a zkoumání stratagemat šedých médií

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F13%3A00071650" target="_blank" >RIV/00216224:14210/13:00071650 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://prezi.com/n0wl26_9njmd/?utm_campaign=share&utm_medium=copy&rc=ex0share" target="_blank" >http://prezi.com/n0wl26_9njmd/?utm_campaign=share&utm_medium=copy&rc=ex0share</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zlá mediální studia a zkoumání stratagemat šedých médií

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Co je to stratagema? Trik sloužící v argumentaci k oklamání nebo přesvědčení nepřítele, nebo velice účinný prostředek praktiků komunikace, jakými byli řečtí sofisté či Machiavelli? Argumentační faul, nebo návod, jak dostat v každé debatě za pravdu? Neptejme se, zda je to dobré, či zlé, ale zda je to účinné: Staví se sofistickým způsobem k užívání stratagemat v rámci teoretického zkoumání programovaných médií Zlá mediální studia. V rámci příspěvku se v intencích hlavních tezí interpretovaného stratagematu č. 4 (Fuller a Goffey, 2007) pokusím rozeznat a představit stratagemické chování subjektů zapojených v sítích interakcí tzv. zóny šedých médií. Cílem příspěvku je zmiňovaný přístup ilustrovat na (humorném) příkladu stratagematické konstrukce osobité public relations reality, ale také na (seriózním) příkladu teoretického odhalování ne-samozřejmosti hypertextu.

  • Název v anglickém jazyce

    Evil media and the Reaserch of Gray Media stratagemas

  • Popis výsledku anglicky

    What is stratagema? The trick used in the argument or persuasion to deceive the enemy, or a very effective means of communication practitioners such were Greek sophists or Machiavelli? Argument foul or the art of how to get in every debate the truth? Donot ask whether it is good or bad, but whether it is effective, in this way Evil media studies deal with sofistic way of using stratagemas in the theoretical investigation of programmed media. As a contribution in terms of the main theses interpreted stratagematu No. 4 (Fuller and Goffey, 2007) try to identify and introduce stratagemic behavior of those involved in the interaction networks called gray zone media. The aim of this paper is to illustrate the approach mentioned (humorous) example stratagematical design distinctive public relations reality, but also the (serious) example of the theoretical detection of non-obviousness of hypertext.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AA - Filosofie a náboženství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů