Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Role Diagrammatic Approach

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F13%3A00076791" target="_blank" >RIV/00216224:14210/13:00076791 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.tpf.hu/pages/books/index.php?page_id=&books_id=276" target="_blank" >http://www.tpf.hu/pages/books/index.php?page_id=&books_id=276</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Role Diagrammatic Approach

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aim was to create a demand driven competency profile for school leaders. Behaviour was considered as the manifestation of competencies. There are several applicable models. We have chosen the model RDA (Role Diagrammatic Approach).

  • Název v anglickém jazyce

    The Role Diagrammatic Approach

  • Popis výsledku anglicky

    The aim was to create a demand driven competency profile for school leaders. Behaviour was considered as the manifestation of competencies. There are several applicable models. We have chosen the model RDA (Role Diagrammatic Approach).

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    The Central5: A Central European view on competencies for school leaders

  • ISBN

    9786155319037

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    219-225

  • Počet stran knihy

    235

  • Název nakladatele

    Tempus Public Foundation

  • Místo vydání

    Budapešť

  • Kód UT WoS kapitoly