The Role Diagrammatic Approach
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F13%3A00076791" target="_blank" >RIV/00216224:14210/13:00076791 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.tpf.hu/pages/books/index.php?page_id=&books_id=276" target="_blank" >http://www.tpf.hu/pages/books/index.php?page_id=&books_id=276</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Role Diagrammatic Approach
Popis výsledku v původním jazyce
The aim was to create a demand driven competency profile for school leaders. Behaviour was considered as the manifestation of competencies. There are several applicable models. We have chosen the model RDA (Role Diagrammatic Approach).
Název v anglickém jazyce
The Role Diagrammatic Approach
Popis výsledku anglicky
The aim was to create a demand driven competency profile for school leaders. Behaviour was considered as the manifestation of competencies. There are several applicable models. We have chosen the model RDA (Role Diagrammatic Approach).
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
The Central5: A Central European view on competencies for school leaders
ISBN
9786155319037
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
219-225
Počet stran knihy
235
Název nakladatele
Tempus Public Foundation
Místo vydání
Budapešť
Kód UT WoS kapitoly
—