Vše
Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mezigenerační učení v učitelských sborech: Obsahy a interakce

Popis výsledku

Prezentace představuje kvalitativní fázi výzkumu provedeného na českých základních a středních školách. Interpretace dat má několik teoretické východisek. Především je využit Illerisův rámec pro popis učení k definování mezigenerační učení v učitelskýchsborech. To nám umožňuje popsat a typologizovat situace, v nichž tento druh učení vyskytuje v českých školách.

Klíčová slova

Intergenerational LearningTeacherContentInteractionIlleris

Identifikátory výsledku

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Mezigenerační učení v učitelských sborech: Obsahy a interakce

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Prezentace představuje kvalitativní fázi výzkumu provedeného na českých základních a středních školách. Interpretace dat má několik teoretické východisek. Především je využit Illerisův rámec pro popis učení k definování mezigenerační učení v učitelskýchsborech. To nám umožňuje popsat a typologizovat situace, v nichž tento druh učení vyskytuje v českých školách.

  • Název v anglickém jazyce

    Intergenerational Learning Among Teachers: Content and Interaction

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents qualitative survey conducted on Czech primary and secondary schools. The interpretation of the data has several theoretical underpinnings. Illeris's framework for describing learning will is used to define intergenerational learning inteaching staff teams. This provides us with a basis to offer a description and a possible typology of situations in which this kind of learning is taking place in Czech schools.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Základní informace

Druh výsledku

O - Ostatní výsledky

O

CEP

AM - Pedagogika a školství

Rok uplatnění

2014