Mezigenerační učení v učitelských sborech: Obsahy a interakce
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F14%3A00074243" target="_blank" >RIV/00216224:14210/14:00074243 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Mezigenerační učení v učitelských sborech: Obsahy a interakce
Popis výsledku v původním jazyce
Prezentace představuje kvalitativní fázi výzkumu provedeného na českých základních a středních školách. Interpretace dat má několik teoretické východisek. Především je využit Illerisův rámec pro popis učení k definování mezigenerační učení v učitelskýchsborech. To nám umožňuje popsat a typologizovat situace, v nichž tento druh učení vyskytuje v českých školách.
Název v anglickém jazyce
Intergenerational Learning Among Teachers: Content and Interaction
Popis výsledku anglicky
The paper presents qualitative survey conducted on Czech primary and secondary schools. The interpretation of the data has several theoretical underpinnings. Illeris's framework for describing learning will is used to define intergenerational learning inteaching staff teams. This provides us with a basis to offer a description and a possible typology of situations in which this kind of learning is taking place in Czech schools.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA13-07234S" target="_blank" >GA13-07234S: Mezigenerační učení v různých sociálních prostředích</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů