Výhody a nevýhody využití e-learningu na českých středních školách
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F10%3A00165365" target="_blank" >RIV/62156489:43670/10:00165365 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výhody a nevýhody využití e-learningu na českých středních školách
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek vychází z průzkumného šetření realizovaného na Institutu celoživotního vzdělávání Mendelovy univerzity v Brně. Toto šetření se týkalo využití e-learningu na českých středních školách a bylo osloveno všech více než 1 500 českých středních škol.V článku jsou zpracovány parciální poznatky průzkumu týkající se výhod a nevýhod implementace elektronických nástrojů vzdělávání v českém pregraduálním školství. Výhody a nevýhody e-learningu jsou dále srovnávány dle velikostí, typů a zaměření středníchškol. Okrajově se příspěvek také dotýká vlivu ekonomické krize na využívání e-learningu českými školami.
Název v anglickém jazyce
ADVANTAGES AND DISADVANTAGES IN USING E-LEARNING BY CZECH SECONDARY SCHOOLS
Popis výsledku anglicky
The paper is a result from research, which was executed on Lifelong Learning Institute of Mendel University in Brno. This research was concerned with using e-learning on czech secondary schools and more than 1 500 czech secondary schools were addressed.Partial outcomes from the research are compiled. These outcomes are connected with advantages and disadvantages of e-learning implementation to czech pregradual institutions. The advantages and disadvantages are compared by size, types and specializationof secondary schools. Marginally, the paper refers about the influence of economical crisis to e-learning implementation.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Nové technologie ve výuce 2010
ISBN
978-80-210-5333-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Název nakladatele
Masarykova Univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—