Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výhody a nevýhody využití e-learningu na českých středních školách

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F10%3A00165365" target="_blank" >RIV/62156489:43670/10:00165365 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výhody a nevýhody využití e-learningu na českých středních školách

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek vychází z průzkumného šetření realizovaného na Institutu celoživotního vzdělávání Mendelovy univerzity v Brně. Toto šetření se týkalo využití e-learningu na českých středních školách a bylo osloveno všech více než 1 500 českých středních škol.V článku jsou zpracovány parciální poznatky průzkumu týkající se výhod a nevýhod implementace elektronických nástrojů vzdělávání v českém pregraduálním školství. Výhody a nevýhody e-learningu jsou dále srovnávány dle velikostí, typů a zaměření středníchškol. Okrajově se příspěvek také dotýká vlivu ekonomické krize na využívání e-learningu českými školami.

  • Název v anglickém jazyce

    ADVANTAGES AND DISADVANTAGES IN USING E-LEARNING BY CZECH SECONDARY SCHOOLS

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is a result from research, which was executed on Lifelong Learning Institute of Mendel University in Brno. This research was concerned with using e-learning on czech secondary schools and more than 1 500 czech secondary schools were addressed.Partial outcomes from the research are compiled. These outcomes are connected with advantages and disadvantages of e-learning implementation to czech pregradual institutions. The advantages and disadvantages are compared by size, types and specializationof secondary schools. Marginally, the paper refers about the influence of economical crisis to e-learning implementation.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Nové technologie ve výuce 2010

  • ISBN

    978-80-210-5333-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Masarykova Univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku