Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vývoj využití e-learningu na českých středních školách

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F10%3A00158451" target="_blank" >RIV/62156489:43670/10:00158451 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vývoj využití e-learningu na českých středních školách

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá využitím e-learningu na středních školách v České republice. V roce 2008 proběhlo výzkumné šetření, které zkoumalo, kolik středních škol e­learning ve výuce využívá a jaké jsou faktory, které implementaci e­learningu ovlivňují. Dále byly zjišťovány hlavní výhody a nevýhody elektronické formy výuky. V rámci tohoto výzkumu byly osloveny všechny střední školy v České republice. V roce 2010 byla provedena replikace výzkumu. V příspěvku jsou porovnány výsledky z jednotlivých šetření a zhodnocen vývoj ve využívanosti e­learningu ve vyšším sekundárním vzdělávání s akcentem na velikost a zaměření školy.

  • Název v anglickém jazyce

    Vývoj využití e-learningu na českých středních školách

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the use of e-learning in secondary schools in the Czech Republic. In 2008 a research took place. The research examined, how many secondary schools use eLearning in their classwork and which factors can affect the implementation ofeLearning. The main advantages and disadvantages of electronic forms of education were also identified. In a framework of this research all secondary schools in the Czech Republic were addressed. In 2010 the research was repeated. The esults of the two researches are compared and development in the use of e-learning in upper secondary education is reviewed with emphasis on the size and location of schools.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků 6. mezinárodní konference DisCo 2010

  • ISBN

    978-80-7043-911-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Západočeská univerzita v Plzni

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Místo konání akce

    Plzeň

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku