A tale of two paradigms: a comparison of test mode delivery on either side of the Atlantic
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F14%3A00085649" target="_blank" >RIV/00216224:14210/14:00085649 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
A tale of two paradigms: a comparison of test mode delivery on either side of the Atlantic
Popis výsledku v původním jazyce
This study was originally designed to explore students' attitudes to computer-based language testing at tertiary level. Students studying at two universities, one domestic and one American, have taken part in this research and have been asked to expresstheir opinions, thoughts and feelings concerning the different modes of language test delivery they have experienced.
Název v anglickém jazyce
A tale of two paradigms: a comparison of test mode delivery on either side of the Atlantic
Popis výsledku anglicky
This study was originally designed to explore students' attitudes to computer-based language testing at tertiary level. Students studying at two universities, one domestic and one American, have taken part in this research and have been asked to expresstheir opinions, thoughts and feelings concerning the different modes of language test delivery they have experienced.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů