Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

A tale of two paradigms: a comparison of test mode delivery on either side of the Atlantic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F14%3A00085649" target="_blank" >RIV/00216224:14210/14:00085649 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    A tale of two paradigms: a comparison of test mode delivery on either side of the Atlantic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This study was originally designed to explore students' attitudes to computer-based language testing at tertiary level. Students studying at two universities, one domestic and one American, have taken part in this research and have been asked to expresstheir opinions, thoughts and feelings concerning the different modes of language test delivery they have experienced.

  • Název v anglickém jazyce

    A tale of two paradigms: a comparison of test mode delivery on either side of the Atlantic

  • Popis výsledku anglicky

    This study was originally designed to explore students' attitudes to computer-based language testing at tertiary level. Students studying at two universities, one domestic and one American, have taken part in this research and have been asked to expresstheir opinions, thoughts and feelings concerning the different modes of language test delivery they have experienced.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů