Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sympozium : Akční výzkum výukové komunikace

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F15%3A00081030" target="_blank" >RIV/00216224:14210/15:00081030 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Sympozium : Akční výzkum výukové komunikace

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Sympozium je věnováno metodologii a výsledkům výzkumného šetření v designu participativního akčního výzkumu zaměřeného na výukovou komunikaci ve školní třídě na druhém stupni ZŠ. Výzkumný vzorek tvořilo 8 učitelů, kteří nedisponovali rozsáhlejšími znalostmi teorie výukové komunikace, ale byli otevření vůči změně vyučování směrem k dialogickému vyučování. Použité metody: videostudie, reflektivní rozhovory a focus group. Z analýzy dat vyplynulo, že učitelé reálně proměnili své komunikační postupy.

  • Název v anglickém jazyce

    Symposium : Action research of classroom discourse

  • Popis výsledku anglicky

    The symposium is dedicated to the methodology and results of the research (participatory action research design) focused on educational communication. The sample consisted of eight teachers who did not have extensive knowledge of the theory of educational communication, but they were open to change their teaching toward dialogical teaching. Methods: video study, reflective interviews and focus group. The data analysis showed that teachers changed their communication practices.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA13-23578S" target="_blank" >GA13-23578S: Učitel a žáci v dialogickém vyučování</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů