School Aspiration in the Context of Academic Self-regulation
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F15%3A00083236" target="_blank" >RIV/00216224:14210/15:00083236 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
School Aspiration in the Context of Academic Self-regulation
Popis výsledku v původním jazyce
The presentation was focused on the importance of observing the level of students'school aspirations and supporting the development of academic self-regulation in early adolescence, because a high level of self-regulation during this developmental stageis an important predictor of later success in school and work, in social relationships, and life in general.
Název v anglickém jazyce
School Aspiration in the Context of Academic Self-regulation
Popis výsledku anglicky
The presentation was focused on the importance of observing the level of students'school aspirations and supporting the development of academic self-regulation in early adolescence, because a high level of self-regulation during this developmental stageis an important predictor of later success in school and work, in social relationships, and life in general.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů