Dotykové technologie a inkluzivní aspekty vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F15%3A00085779" target="_blank" >RIV/00216224:14210/15:00085779 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Dotykové technologie a inkluzivní aspekty vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola Dotykové technologie a inkluzivní aspekty vzdělávání z odborné monografie Tablet ve školní praxi reflektuje aktuální oblast pedagogiky a didaktiky. Odpovídá na otázku týkající se využívání dotykových ICT pro přípravu a vedení výuky heterogenní třídy s inkluzivními nároky. Kapitola prezentuje vhodné aplikace a nástroje dotykových ICT využitelné pro hendikepované žáky i pro žáky s poruchami učení.
Název v anglickém jazyce
Touch technology and inclusive aspects of education
Popis výsledku anglicky
Chapter Touch technology and inclusive education aspects of monographs Tablet school practice reflects the current pedagogy and didactics. It answers the question regarding the use of ICT touch for preparing and conducting teaching heterogeneous classesto inclusive demands. Chapter presents useful applications and tools touch ICT usable for disabled students and for students with learning disabilities.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Tablet ve školní praxi
ISBN
9788088123026
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
185-195
Počet stran knihy
195
Název nakladatele
Flow
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—