Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Solutions for Teaching Culture

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F15%3A00095817" target="_blank" >RIV/00216224:14210/15:00095817 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Solutions for Teaching Culture

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Is it possible to learn a language without knowing the culture which helped to develop it? When should culture be taught in the ELT classroom? Do learners need to have a high level of English before they begin looking at culture? How do we go about raising learners' cultural awareness? This session aims to address some of the questions above. By looking at what's available to us teachers and how the materials approach the subject, we'll explore the whats, whys and hows of bringing knowledge of the customs, traditions, and history of English- speaking countries into the language learning classroom and in turn, enhancing the learning experience.

  • Název v anglickém jazyce

    Solutions for Teaching Culture

  • Popis výsledku anglicky

    Is it possible to learn a language without knowing the culture which helped to develop it? When should culture be taught in the ELT classroom? Do learners need to have a high level of English before they begin looking at culture? How do we go about raising learners' cultural awareness? This session aims to address some of the questions above. By looking at what's available to us teachers and how the materials approach the subject, we'll explore the whats, whys and hows of bringing knowledge of the customs, traditions, and history of English- speaking countries into the language learning classroom and in turn, enhancing the learning experience.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50300 - Education

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů