Promoting Communication in the Classroom through Teacher Feedback
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F19%3A43900248" target="_blank" >RIV/60076658:12410/19:43900248 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.ijires.org/administrator/components/com_jresearch/files/publications/IJIRES_1606_FINAL.pdf" target="_blank" >https://www.ijires.org/administrator/components/com_jresearch/files/publications/IJIRES_1606_FINAL.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Promoting Communication in the Classroom through Teacher Feedback
Popis výsledku v původním jazyce
This article looks at how good quality feedback of the teacher in the foreign language classroom promotes communication in the classroom, improves the quality of interaction between the teacher and the learners and among the learners themselves. This leads to the development of the communicative competence on the part of the learners and thus plays a vital role in their language acquisition.
Název v anglickém jazyce
Promoting Communication in the Classroom through Teacher Feedback
Popis výsledku anglicky
This article looks at how good quality feedback of the teacher in the foreign language classroom promotes communication in the classroom, improves the quality of interaction between the teacher and the learners and among the learners themselves. This leads to the development of the communicative competence on the part of the learners and thus plays a vital role in their language acquisition.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
International Journal of Innovation and Research in Educational Sciences
ISSN
2349-5219
e-ISSN
—
Svazek periodika
5
Číslo periodika v rámci svazku
6
Stát vydavatele periodika
IN - Indická republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
666-674
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—