Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Změna postojů žáků po implemantaci dialogického vyučování

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F16%3A00088167" target="_blank" >RIV/00216224:14210/16:00088167 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Změna postojů žáků po implemantaci dialogického vyučování

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku řešíme otázku, zda charakter výukové komunikace ovlivňuje žákovské postoje k předmětu. Soustředíme se zde primárně na otázku, jak se po implementaci dialogického vyučování proměnily postoje žáků k předmětům. V pre a post měření byly sledovány dva postojové faktory: vztah k předmětu a percipovaná sebedůvěra v předmětu.

  • Název v anglickém jazyce

    Change of attitudes of Czech pupils towards school subjects after the implementation of dialogic teaching practice

  • Popis výsledku anglicky

    This entry examines whether impact of a teacher development programme focused on the implementation of dialogic teaching practice influences the attitudes of Czech pupils towards subjects. We concentrate on question how the implementation of the dialogic teaching have changed the subjects’ attitudes. We used the pre and post measurement: interest in subject; self-confidence in subject.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA13-23578S" target="_blank" >GA13-23578S: Učitel a žáci v dialogickém vyučování</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů