Změna postojů žáků po implemantaci dialogického vyučování
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F16%3A00088167" target="_blank" >RIV/00216224:14210/16:00088167 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Změna postojů žáků po implemantaci dialogického vyučování
Popis výsledku v původním jazyce
V příspěvku řešíme otázku, zda charakter výukové komunikace ovlivňuje žákovské postoje k předmětu. Soustředíme se zde primárně na otázku, jak se po implementaci dialogického vyučování proměnily postoje žáků k předmětům. V pre a post měření byly sledovány dva postojové faktory: vztah k předmětu a percipovaná sebedůvěra v předmětu.
Název v anglickém jazyce
Change of attitudes of Czech pupils towards school subjects after the implementation of dialogic teaching practice
Popis výsledku anglicky
This entry examines whether impact of a teacher development programme focused on the implementation of dialogic teaching practice influences the attitudes of Czech pupils towards subjects. We concentrate on question how the implementation of the dialogic teaching have changed the subjects’ attitudes. We used the pre and post measurement: interest in subject; self-confidence in subject.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA13-23578S" target="_blank" >GA13-23578S: Učitel a žáci v dialogickém vyučování</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů