S tabletem do výuky literární a slohové výchovy na ZŠ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F16%3A00089858" target="_blank" >RIV/00216224:14210/16:00089858 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://katedry.ped.muni.cz/pedagogika/wp-content/uploads/sites/17/2016/06/komensky_03_140_tisk.pdf" target="_blank" >https://katedry.ped.muni.cz/pedagogika/wp-content/uploads/sites/17/2016/06/komensky_03_140_tisk.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
S tabletem do výuky literární a slohové výchovy na ZŠ
Popis výsledku v původním jazyce
Odborný text reflektuje aktuální téma českého vzdělávacího prostředí - dotykové technologie v učitelské praxi. Jsou nastíněny možnosti, které dotykové technologie a jejich aplikace přinášejí učiteli pro výuku literární a slohové výchovy. Důraz je kladen na nástroje a informační zdroje využitelné v dotykových zařízeních pro všechny operační systémy. Článek upřednostňuje didaktický impakt využití dotykového zařízení.
Název v anglickém jazyce
With the tablet in teaching literary and stylistic education at elementary school
Popis výsledku anglicky
Specialized text reflects the current topic of the Czech educational environment - touch technology in teaching practice. They outline options that touch technology and its applications bring teachers to teach literary and stylistic education. The emphasis is on tools and resources useful in touchscreen device for all operating systems. Article prefers didactic impact of ICT touch.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů