Využití metod process miningu pro analýzu chování studentů v online systému pro řízení výuky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F17%3A00102056" target="_blank" >RIV/00216224:14210/17:00102056 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití metod process miningu pro analýzu chování studentů v online systému pro řízení výuky
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zaměřuje na chování studentů v rámci systému pro řízení výuky (LMS), specificky pak na interakci studentů v průběhu plnění různých typů online testů. Hlavním cílem příspěvku je prezentovat výsledky realizované studie, která zkoumala možnosti využití metod proces miningu pro detekci specifických způsobů chování studentů při plnění různých typů testů v rámci LMS Moodle. Sekundárním cílem příspěvku je průzkum toho, jaké typy chování studentů mohou být s pomocí těchto metod odhaleny a jak častý je výskyt těchto typů chování studentů.
Název v anglickém jazyce
Using methods of process mining to analyze students’ behavior in a learning management system
Popis výsledku anglicky
The paper focuses on student behaviour in a learning management system (LMS), specifically on student interactions while engaging in different types of online quizzes. The main goal of the paper is to present the results of a study, which examined whether process mining methods can be used to detect specific student behaviour patterns during various types of quizzes in the LMS Moodle. The secondary goal of the paper is to explore what types of student behaviour patterns can be identified using process mining methods and how frequently do the these types of student behaviour occur.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů