Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozvíjení informační gramotnosti ve společenství praxe s principy mezigeneračního učení

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F18%3A00103419" target="_blank" >RIV/00216224:14210/18:00103419 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://didacticaviva.ped.muni.cz/konference/jaro-2018" target="_blank" >http://didacticaviva.ped.muni.cz/konference/jaro-2018</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rozvíjení informační gramotnosti ve společenství praxe s principy mezigeneračního učení

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Informační a komunikační technologie umožňují vnést do vzdělávání nové prvky, současně způsobují proměnu některých tradičních konceptů učení. Jedním z takových konceptů, ovlivněných ve svém současném pojetí technologiemi, je mezigenerační učení. Na příkladu společenství praxe v rámci projektu EU je v příspěvku představena zkušenost spolupráce mezi učiteli z praxe, vzdělavateli a studenty při rozvíjení informační gramotnosti s využitím principů mezigeneračního učení.

  • Název v anglickém jazyce

    Developing information literacy in a community of practice with the principles of intergenerational learning

  • Popis výsledku anglicky

    Information and communication technologies allow new elements to be brought into education, while at the same time they are turning some of the traditional concepts of learning. One of such concepts, influenced in their current technology conception, is intergenerational learning. As an example of community practice within the framework of the EU project, the contribution presents an experience of cooperation between teachers, educators and students in developing information literacy using the principles of intergenerational learning.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů