Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Univerzitní vzdělávání a jeho reakce na pandemii COVID-19

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F20%3A00118040" target="_blank" >RIV/00216224:14210/20:00118040 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://e-pedagogium.upol.cz/artkey/epd-202003-0002_univerzitni-vzdelavani-a-jeho-reakce-na-pandemii-covid-19.php" target="_blank" >https://e-pedagogium.upol.cz/artkey/epd-202003-0002_univerzitni-vzdelavani-a-jeho-reakce-na-pandemii-covid-19.php</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/epd.2020.016" target="_blank" >10.5507/epd.2020.016</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Univerzitní vzdělávání a jeho reakce na pandemii COVID-19

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pandemie COVID-19 znamenala pravděpodobně nejrychlejší a nejintenzivnější zásah do výuky na univerzitách v globálním měřítku v dějinách. Otevřela cestu k online vzdělávání. Současně ale také nastolila otázku, co skrze e-learning můžeme učit lépe, než v klasické výuce tváří v tvář, a kde naopak osobní kontakt potřebujeme. Přehledová studie analyzuje 16 studií indexovaných v databázi SCOPUS, které dávají nahlédnout do reakcí universit na novou společenskou situaci.

  • Název v anglickém jazyce

    University education and its pandemic response COVID-19

  • Popis výsledku anglicky

    The COVID-19 pandemic was probably the fastest and most intensive intervention in university teaching on a global scale in history. It paved the way for online education. At the same time, however, it also raised the question of what we can learn better through e-learning than in classical face-to-face teaching and where, on the contrary, we need personal contact. The review study analyzes 16 papers indexed in the SCOPUS database, which provide insight into the reactions of universities to the new social situation.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    e-Pedagogium

  • ISSN

    1213-7758

  • e-ISSN

    1213-7499

  • Svazek periodika

    20

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    32-45

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus