Univerzitní vzdělávání a jeho reakce na pandemii COVID-19
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F20%3A00118040" target="_blank" >RIV/00216224:14210/20:00118040 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://e-pedagogium.upol.cz/artkey/epd-202003-0002_univerzitni-vzdelavani-a-jeho-reakce-na-pandemii-covid-19.php" target="_blank" >https://e-pedagogium.upol.cz/artkey/epd-202003-0002_univerzitni-vzdelavani-a-jeho-reakce-na-pandemii-covid-19.php</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/epd.2020.016" target="_blank" >10.5507/epd.2020.016</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Univerzitní vzdělávání a jeho reakce na pandemii COVID-19
Popis výsledku v původním jazyce
Pandemie COVID-19 znamenala pravděpodobně nejrychlejší a nejintenzivnější zásah do výuky na univerzitách v globálním měřítku v dějinách. Otevřela cestu k online vzdělávání. Současně ale také nastolila otázku, co skrze e-learning můžeme učit lépe, než v klasické výuce tváří v tvář, a kde naopak osobní kontakt potřebujeme. Přehledová studie analyzuje 16 studií indexovaných v databázi SCOPUS, které dávají nahlédnout do reakcí universit na novou společenskou situaci.
Název v anglickém jazyce
University education and its pandemic response COVID-19
Popis výsledku anglicky
The COVID-19 pandemic was probably the fastest and most intensive intervention in university teaching on a global scale in history. It paved the way for online education. At the same time, however, it also raised the question of what we can learn better through e-learning than in classical face-to-face teaching and where, on the contrary, we need personal contact. The review study analyzes 16 papers indexed in the SCOPUS database, which provide insight into the reactions of universities to the new social situation.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
e-Pedagogium
ISSN
1213-7758
e-ISSN
1213-7499
Svazek periodika
20
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
32-45
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—