Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Galeristka Anna : Chatbot jako vzdělávací objekt

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F22%3A00126995" target="_blank" >RIV/00216224:14210/22:00126995 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://jtie.upol.cz/artkey/jti-202201-0004_galeristka_anna_chatbot_jako_vzdelavaci_objekt.php" target="_blank" >http://jtie.upol.cz/artkey/jti-202201-0004_galeristka_anna_chatbot_jako_vzdelavaci_objekt.php</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2022.009" target="_blank" >10.5507/jtie.2022.009</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Galeristka Anna : Chatbot jako vzdělávací objekt

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Případová studie se zaměřuje na kvalitativní analýzu reflexe knihovníků (n=12) a studentů (n=17) práce s chatbotem, který je vytvořený skrze dialogové rámce. Soustředí se na to, jakým způsobem tito respondenti chápou interakci s dialogovým systémem, který nevyužívá umělou inteligenci, jak jsou ochotni přijmout narativní vlastnosti takové edukační interakce. Diskuse se soustředí jak na význam designu takových vzdělávacích objektů, tak na problémy a výzvy, které práce s nimi přináší. Případová studie pracuje s vlastním vytvořeným chatbotem – Galeristkou Annou, který je zaměřený na rozvoj kompetencí souvisejících s vyhledáváním informací o uměleckých artefaktech na internetu.

  • Název v anglickém jazyce

    Galleryist Anna : Chatbot as an Educational Resource

  • Popis výsledku anglicky

    The case study focuses on a qualitative analysis of the reflection of librarians (n = 12) and students (n = 17) working with the chatbot created through dialogue frames. It focuses on how these respondents understand the interaction with a dialogue system that does not use artificial intelligence, how they are willing to accept the narrative characteristics of such an educational interaction. The discussion focuses on the importance of the design of such educational objects, on the problems and challenges that work with them brings. The case study works with her own created chatbot – Galleryist Anna, which is focused on the development of competencies related to finding information about art artefacts on the Internet.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal of Technology and Information Education

  • ISSN

    1803-537X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    14

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    20

  • Strana od-do

    49-68

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus