Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Design interaktivního multimediálního příběhu jako aplikace kurátorského přístupu k edukaci

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F22%3A00127540" target="_blank" >RIV/00216224:14210/22:00127540 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://kisk.phil.muni.cz/nasiv/program/prednasky" target="_blank" >https://kisk.phil.muni.cz/nasiv/program/prednasky</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Design interaktivního multimediálního příběhu jako aplikace kurátorského přístupu k edukaci

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek na konkrétním příkladu demonstruje kurátorský přístup opírající se o digitalizované kulturní dědictví zaměřený na tvorbu vzdělávacích objektů. Analyzuje jednotlivé kroky, které musí kurátor (knihovník či učitel) učinit pro to, aby mohl vytvořit edukačně funkční nelineární multimediální příběh. Ve svých východiscích se příspěvek opírá o metody designového přístupu a o konstruktivistická východiska.

  • Název v anglickém jazyce

    Designing an Interactive Multimedia Story as an Application of a Curatorial Approach to Education

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution demonstrates a curatorial approach focused on the role of digitized cultural heritage in the creation of digital educational resources. It analyzes the individual steps that a curator (librarian or teacher) must take in order to create an educationally valuable non-linear multimedia story. The contribution relies on design approach and principles of constructivist education.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů