Design interaktivního multimediálního příběhu jako aplikace kurátorského přístupu k edukaci
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F22%3A00127540" target="_blank" >RIV/00216224:14210/22:00127540 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://kisk.phil.muni.cz/nasiv/program/prednasky" target="_blank" >https://kisk.phil.muni.cz/nasiv/program/prednasky</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Design interaktivního multimediálního příběhu jako aplikace kurátorského přístupu k edukaci
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek na konkrétním příkladu demonstruje kurátorský přístup opírající se o digitalizované kulturní dědictví zaměřený na tvorbu vzdělávacích objektů. Analyzuje jednotlivé kroky, které musí kurátor (knihovník či učitel) učinit pro to, aby mohl vytvořit edukačně funkční nelineární multimediální příběh. Ve svých východiscích se příspěvek opírá o metody designového přístupu a o konstruktivistická východiska.
Název v anglickém jazyce
Designing an Interactive Multimedia Story as an Application of a Curatorial Approach to Education
Popis výsledku anglicky
The contribution demonstrates a curatorial approach focused on the role of digitized cultural heritage in the creation of digital educational resources. It analyzes the individual steps that a curator (librarian or teacher) must take in order to create an educationally valuable non-linear multimedia story. The contribution relies on design approach and principles of constructivist education.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů