Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Inspirace pro rozvoj čtenářských dovedností PIRLS 2021

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F23%3A00133646" target="_blank" >RIV/00216224:14210/23:00133646 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.csicr.cz/CSICR/media/Prilohy/2024_p%c5%99%c3%adlohy/Dokumenty/PIRLS-e-verze-finalni.pdf" target="_blank" >https://www.csicr.cz/CSICR/media/Prilohy/2024_p%c5%99%c3%adlohy/Dokumenty/PIRLS-e-verze-finalni.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Inspirace pro rozvoj čtenářských dovedností PIRLS 2021

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace přináší výsledky mezinárodního výzkumu PIRLS 21 v prostoru škol České republiky, v reflexi rozvojových a aplikačních aktivit podpory čtenářské gramotnosti, čtení a čtenářství pro radost u žáků prvního stupně ZŠ. Akcentuje spolupráci školy s veřejnou knihovnou, význam školní knihovny i roli učícího knihovníka jako participanta na cestě žáka za celoživotním čtenářstvím. Publikace plní odbornou funkci také pro pedagogy a management škol.

  • Název v anglickém jazyce

    Inspiration for developing reading skills PIRLS 2021

  • Popis výsledku anglicky

    The publication presents the results of the international research PIRLS 21 in the Czech Republic, in the reflection of the development and application activities to support literacy, reading and reading for pleasure among pupils in the first grade of primary school. It highlights the cooperation between the school and the public library, the importance of the school library and the role of the teaching librarian as a participant in the pupil's journey towards lifelong literacy. The publication also serves a professional function for teachers and school management.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů