Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

„Jak si poradit se změnami, co nám AI přinese?” : Role-playing jako médium učení o AI a jejích dopadech pro knihovníky a veřejnost

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F24%3A00137574" target="_blank" >RIV/00216224:14210/24:00137574 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    „Jak si poradit se změnami, co nám AI přinese?” : Role-playing jako médium učení o AI a jejích dopadech pro knihovníky a veřejnost

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Během workshopu vás provedeme designem zážitkového programu o umělé inteligenci a jejích sociálních dopadech, který jsme vytvořili pro knihovníky a veřejnost. Na úvod představíme proces tvorby zážitkovky a tzv. transformational framework, kterým jsme se řídili a který může posloužit i vám k tvorbě zážitkových programů. V druhé, interaktivnější části si vyzkoušíme vybrané momenty zážitkového programu – seznámíte se s příběhem a postavami zážitkovky a společně si můžeme vyzkoušet „jemné“ hraní rolí.

  • Název v anglickém jazyce

    "How to deal with the changes AI will bring us?" : Role-playing as a medium for learning about AI and its implications for librarians and the public

  • Popis výsledku anglicky

    During the workshop, we will guide you through the design of an experiential program on artificial intelligence and its social impact that we have created for librarians and the public. We will start by introducing the process of creating the experiential program and the transformational framework we followed, which can be used for you to create experiential programs as well. In the second, more interactive part, we will try out selected moments of the experiential program - you will get to know the story and characters of the experiential program and together we can try out "subtle" role-playing.

Klasifikace

  • Druh

    W - Uspořádání workshopu

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50804 - Library science

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Místo konání akce

    Brno

  • Stát konání akce

    CZ - Česká republika

  • Datum zahájení akce

  • Datum ukončení akce

  • Celkový počet účastníků

    10

  • Počet zahraničních účastníků

  • Typ akce podle státní přísl. účastníků

    CST - Celostátní akce