Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Bariéry aplikace tržní orientace v podnicích

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14220%2F08%3A00025220" target="_blank" >RIV/00216224:14220/08:00025220 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Barriers of Application Market Orientation Approach at Firms

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aim of this paper is to find the gaps of application market orientation. The first part of this paper analyses the factors influence market orientation. The factors are from the external and internal environment and also from business branches of companies. The second part of the paper includes important knowledge from the second research and one pre-research realized in the Czech Republic. These knowledge show new barriers of using market orientation at firms. We plan to verify these barriers in our recent research project. The research project Research on implementation on market orientation in Hi-Tech Firms is supported by Grant Agency of the Czech Republic (GA 402/07/1493).

  • Název v anglickém jazyce

    Barriers of Application Market Orientation Approach at Firms

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this paper is to find the gaps of application market orientation. The first part of this paper analyses the factors influence market orientation. The factors are from the external and internal environment and also from business branches of companies. The second part of the paper includes important knowledge from the second research and one pre-research realized in the Czech Republic. These knowledge show new barriers of using market orientation at firms. We plan to verify these barriers in our recent research project. The research project Research on implementation on market orientation in Hi-Tech Firms is supported by Grant Agency of the Czech Republic (GA 402/07/1493).

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F07%2F1493" target="_blank" >GA402/07/1493: Výzkum implementace tržní orientace u hi-tech firem</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    5th International Scientific Conference ECO-TREND 2008

  • ISBN

    978-973-144-205-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Constantin Brancusi University of Targu Jiu

  • Místo vydání

    Targu Jiu

  • Místo konání akce

    Targu Jiu

  • Datum konání akce

    21. 11. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku