Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Tržní orientace v České republice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F08%3APU75011" target="_blank" >RIV/00216305:26510/08:PU75011 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    MARKET ORIENTATION IN THE CZECH REPUBLIC

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper deals with the problems of market orientation. Its aim is to inform about the research of market orientation in the Czech Republic and the main results of two surveys in the field of market orientation in Czech companies. The surveys were proceeded by special questionnaires. The firs part of paper is focused on theoretical aspects of market orientation and the second part describes the objects of surveys and data acquisition methodology. Finally, the last part explains our new project "Research on the Implementation of Market Orientation in Hi-Tech Firms" supported by the Grant Agency Czech Republic (GA 402/07/1493).

  • Název v anglickém jazyce

    MARKET ORIENTATION IN THE CZECH REPUBLIC

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with the problems of market orientation. Its aim is to inform about the research of market orientation in the Czech Republic and the main results of two surveys in the field of market orientation in Czech companies. The surveys were proceeded by special questionnaires. The firs part of paper is focused on theoretical aspects of market orientation and the second part describes the objects of surveys and data acquisition methodology. Finally, the last part explains our new project "Research on the Implementation of Market Orientation in Hi-Tech Firms" supported by the Grant Agency Czech Republic (GA 402/07/1493).

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F07%2F1493" target="_blank" >GA402/07/1493: Výzkum implementace tržní orientace u hi-tech firem</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MANAGEMENT, ECONOMICS AND BUSINESS DEVELOPMENT IN THE NEW EUROPEAN CONDITIONS

  • ISBN

    978-80-7204-582-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    FP

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    23. 5. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku