Podniková kultura a její vliv na implementaci tržní orientace v podniku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14220%2F09%3A00029929" target="_blank" >RIV/00216224:14220/09:00029929 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Podniková kultura a její vliv na implementaci tržní orientace v podniku
Popis výsledku v původním jazyce
Tato kapitola je zaměřena na implementaci tržní orientace ve společnostech z pohledu podnikové kultury. Implementace tržní koncepce závisí na určitém typu podnikové kultury. Jedná se o jeden z důležitých faktů nezbytných pro implementaci tržní orientace.
Název v anglickém jazyce
Corporate culture and its impact on implementation of market orientation in company
Popis výsledku anglicky
Chapter is focused to the theoretical insight of market orientation implementation in companies from the corporate culture point of view. Contemporary cognition implicates the fact, that implementation of marketing concept depends on sharing degree of corporate culture by members of company. These facts and others are starting points for notification of importance corporate culture for corporate market orientation implementation.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F07%2F1493" target="_blank" >GA402/07/1493: Výzkum implementace tržní orientace u hi-tech firem</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Aktuálne marketingové trendy v teórii a praxi
ISBN
978-80-8070-964-8
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Počet stran knihy
251
Název nakladatele
EDIS
Místo vydání
Žilina
Kód UT WoS kapitoly
—