Podniková kultura a její vliv na implementaci tržní orientace v podniku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F08%3APU80026" target="_blank" >RIV/00216305:26510/08:PU80026 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Podniková kultura a její vliv na implementaci tržní orientace v podniku
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je zaměřený na teoretické vymezení problematiky implementace tržní orientace podniku z pohledu podnikové kultury. of corporate culture by members of company. Příspěvek vznikl v rámci projektu Implementace tržní orientace v High tech firmách podporovaný Garanovou agenturou ČR (GA 402/07/1493).
Název v anglickém jazyce
Corporate Culture and its Influnce on Implementation of Market Orientation
Popis výsledku anglicky
Paper is focused to the theoretical insight of market orientation implementation in companies from the corporate culture point of view. Contemporary cognition implicates the fact, that implementation of marketing concept depends on sharing degree of corporate culture by members of company. These facts and others are starting points for notification of importance corporate culture for corporate market orientation implementation. This paper is based on work done in a research project entitled Research into Implementation of Market Orientation in Hi-Tech Firms. The project is funded by the Grant Agency of the CR (GA 402/07/1493).
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F07%2F1493" target="_blank" >GA402/07/1493: Výzkum implementace tržní orientace u hi-tech firem</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-8070-964-8
Počet stran knihy
253
Název nakladatele
Fakulta riadenia a informatiky, Žilina
Místo vydání
Žilina, SK
Kód UT WoS knihy
—