Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Podniková kultura a její vliv na implementaci tržní orientace v podniku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F08%3APU80026" target="_blank" >RIV/00216305:26510/08:PU80026 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Podniková kultura a její vliv na implementaci tržní orientace v podniku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je zaměřený na teoretické vymezení problematiky implementace tržní orientace podniku z pohledu podnikové kultury. of corporate culture by members of company. Příspěvek vznikl v rámci projektu Implementace tržní orientace v High tech firmách podporovaný Garanovou agenturou ČR (GA 402/07/1493).

  • Název v anglickém jazyce

    Corporate Culture and its Influnce on Implementation of Market Orientation

  • Popis výsledku anglicky

    Paper is focused to the theoretical insight of market orientation implementation in companies from the corporate culture point of view. Contemporary cognition implicates the fact, that implementation of marketing concept depends on sharing degree of corporate culture by members of company. These facts and others are starting points for notification of importance corporate culture for corporate market orientation implementation. This paper is based on work done in a research project entitled Research into Implementation of Market Orientation in Hi-Tech Firms. The project is funded by the Grant Agency of the CR (GA 402/07/1493).

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F07%2F1493" target="_blank" >GA402/07/1493: Výzkum implementace tržní orientace u hi-tech firem</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-8070-964-8

  • Počet stran knihy

    253

  • Název nakladatele

    Fakulta riadenia a informatiky, Žilina

  • Místo vydání

    Žilina, SK

  • Kód UT WoS knihy