Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Corporate Culture- as a Barrier of Market Orientation Implementation

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F09%3APU85795" target="_blank" >RIV/00216305:26510/09:PU85795 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Corporate Culture- as a Barrier of Market Orientation Implementation

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Paper is focused to the problem of corporate culture as a barrier of market orientation implementation. The paper includes theoretical insight of market orientation implementation in companies from the corporate culture point of view. Contemporary cognition implicates the fact, that implementation of marketing concept depends on sharing degree of corporate culture by members of company. These facts and others are starting points for notification of importance corporate culture for corporate market orientation implementation and designing the research methodology. The paper is written in the framework of research project "Research of implementation of market orientation in high-tech firms" supported by Grant Agency Czech Republic (GA 402/07/1493).

  • Název v anglickém jazyce

    Corporate Culture- as a Barrier of Market Orientation Implementation

  • Popis výsledku anglicky

    Paper is focused to the problem of corporate culture as a barrier of market orientation implementation. The paper includes theoretical insight of market orientation implementation in companies from the corporate culture point of view. Contemporary cognition implicates the fact, that implementation of marketing concept depends on sharing degree of corporate culture by members of company. These facts and others are starting points for notification of importance corporate culture for corporate market orientation implementation and designing the research methodology. The paper is written in the framework of research project "Research of implementation of market orientation in high-tech firms" supported by Grant Agency Czech Republic (GA 402/07/1493).

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F07%2F1493" target="_blank" >GA402/07/1493: Výzkum implementace tržní orientace u hi-tech firem</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Economics and Management 2009

  • ISBN

    978-9955-25-662-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Kaunas University of Technolgy

  • Místo vydání

    Kaunas, Litva

  • Místo konání akce

    Litva

  • Datum konání akce

    1. 1. 2001

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku