Význam doprovodných služeb v řízení vztahů se zákazníky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14220%2F09%3A00035525" target="_blank" >RIV/00216224:14220/09:00035525 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Význam doprovodných služeb v řízení vztahů se zákazníky
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola popisuje problémy doprovodných služeb (definice, příklady). Druhá část poukazuje na klíčovou roli doprovodných služeb pro zákazníky a hodnotu pro zákazníka. Závěrečná část zdůrazňuje hlavní výsledky tohoto tématu.
Název v anglickém jazyce
Importance of customer services in customer relationship management
Popis výsledku anglicky
The chapter describes the problems of customer services (such as definition, description or some their basic examples). The second part shows the key role of customer services for customers and thus from the view of their customer value. The last part briefly stresses some main results of this theme.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Aktuálne marketingové trendy v teórii a praxi
ISBN
978-80-8070-964-8
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Počet stran knihy
253
Název nakladatele
Jozef Strišš a kolektiv
Místo vydání
Žilina
Kód UT WoS kapitoly
—