Sebepojetí nadaných dětí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F09%3A00038590" target="_blank" >RIV/00216224:14230/09:00038590 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Sebepojetí nadaných dětí
Popis výsledku v původním jazyce
Předložený text je přehledovou studií, která uvádí závěry četných studií výzkumů sebepojetí dětí s (především rozumovým) nadáním, zároveň obohacený o poznatky vlastního výzkumu. I přes často protichůdné výsledky, konceptuální a metodologickou nejednotnost uváděných studií, se snažíme o vyvození obecnějších závěrů a formulujeme řadu podnětných úvah pro výchovné poradenství a vzdělávání dětí s nadáním.
Název v anglickém jazyce
The self-concept of the intellectually gifted children
Popis výsledku anglicky
The presented text is a survey study which lists the conclusions of numerous studies of the self-concept of gifted (especially intellectually) children, enriched by the conclusions of the authors` own research as well. In spite of frequent contradictoryresults and conceptual as well as methodological differences among the presented studies, we aim at providing more general results and formulate several thoughts and guidelines for the upbringing and education of gifted children.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
I. Poledňová (Ed.), Sebepojetí dětí a dospívajících v kontextu školy
ISBN
978-80-210-5085-3
Počet stran výsledku
27
Strana od-do
—
Počet stran knihy
133
Název nakladatele
Muni Press
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—