Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sebepojetí nadaných dětí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F09%3A00038590" target="_blank" >RIV/00216224:14230/09:00038590 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Sebepojetí nadaných dětí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předložený text je přehledovou studií, která uvádí závěry četných studií výzkumů sebepojetí dětí s (především rozumovým) nadáním, zároveň obohacený o poznatky vlastního výzkumu. I přes často protichůdné výsledky, konceptuální a metodologickou nejednotnost uváděných studií, se snažíme o vyvození obecnějších závěrů a formulujeme řadu podnětných úvah pro výchovné poradenství a vzdělávání dětí s nadáním.

  • Název v anglickém jazyce

    The self-concept of the intellectually gifted children

  • Popis výsledku anglicky

    The presented text is a survey study which lists the conclusions of numerous studies of the self-concept of gifted (especially intellectually) children, enriched by the conclusions of the authors` own research as well. In spite of frequent contradictoryresults and conceptual as well as methodological differences among the presented studies, we aim at providing more general results and formulate several thoughts and guidelines for the upbringing and education of gifted children.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    I. Poledňová (Ed.), Sebepojetí dětí a dospívajících v kontextu školy

  • ISBN

    978-80-210-5085-3

  • Počet stran výsledku

    27

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    133

  • Název nakladatele

    Muni Press

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly